Naam:
Foto’s:
297
Video’s:

Over mij

Ik ben sinds 2005 zelfstandig gevestigd als tekstschrijver, redacteur, bedrijfsjournalist en communicatieadviseur (Ethiscript). Ik ben getrouwd, heb twee volwassen kinderen en een prachtige kleinzoon. Aan het eind van mijn loopbaan neem ik de tijd om na te denken over de rest van mijn leven. Werken vind ik prettig, dus helemaal stoppen ligt nog niet voor de hand. Maar misschien wordt het wel tijd voor andere accenten...

Over mijn reis

Sinds ik rond mijn twintigste een poosje in Kameroen woonde, is Afrika mij blijven boeien. Altijd als ik in de loop der jaren reisde op dit grote continent, had ik een gevoel van thuiskomen. En waar kan je beter over je toekomst nadenken dan thuis? Maar echt home is uiteindelijk toch waar the heart is. Ik kom dus zeker terug!

Ik zal in drie maanden tijd achtereenvolgens Rwanda, Kenia en Zambia bezoeken. Behalve inspiratie opdoen voor de toekomst, wil ik in Afrika ook 'verhalen halen'. Ik ga een serie portretten schrijven van 'vrouwen met een missie'. Die verhalen zal ik via dit blog en hopelijk ook via andere media publiceren.Tips zijn welkom!

Wil je automatisch bericht krijgen als er weer iets gepubliceerd is op mijn blog? Klik dan in de balk aan de rechterkant en geef je mailadres op.

Bezochte landen

Ik heb 5 landen (2%) bezocht:

Kenia, Malawi, Nederland, Rwanda, Zambia.